Impregnacja

Hyde Park czyli "magiel" ale w granicach rozsądku

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Drack
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 19 2012, 11:08
Lokalizacja: Reda

Impregnacja

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Drack »

Witam, na początek się przedstawię, mam na imię Łukasz i powracam do modelarstwa po przeszło 12 letniej przerwie. Teraz wybór padł na Mi24D od Hala, nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o impregnowanie, gdyż za "łepka" nigdy nie impregnowałem. Moje pytanie, impregnować czy nie a jak tak to czym? osobiście myślałem nad caponem ale moja wiedza na ten temat jest czysto teoretyczna. Proszę o poradę zanim zacznę kleić, zastanawia mnie czy faktycznie łatwiej się formuje po impregnacji...
Garniec13
Posty: 42
Rejestracja: ndz lut 06 2011, 9:35
Lokalizacja: Rybnik

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Garniec13 »

Witam z tego co odnalazłem na ten temat, na tym forum. To to że jedni impregnują a inni nie. A czym to kapon, bądź rozcieńczony wikol. Ale jest na temat impregnacji na tym forum w ABC modelrastwa, warto tam zajżeć.
Nigdy nie jest za późno aby wszystko zacząć od początku.
Drack
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 19 2012, 11:08
Lokalizacja: Reda

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Drack »

Garniec13 pisze:Ale jest na temat impregnacji na tym forum w ABC modelrastwa, warto tam zajżeć.
Czytałem wszystko, lecz zastanawiam się czy warto....
Awatar użytkownika
konradoo
Posty: 178
Rejestracja: pt lip 10 2009, 14:26
Lokalizacja: Szczecin SPM Group
x 2

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradoo »

Jeśli chodzi o kwestie impregnacji i pytanie czy warto, to moim zdaniem warto z prostego powodu. Capon zabezpieczy papier przed ścieraniem, ja dodatkowo zabezpieczam jeszcze papier warstwa lakieru połyskowego, ponieważ jeśli przez przypadek podczas retuszu popełnię błąd i pomaluję zadrukowaną cześć jest możliwość aby to zmyć podobnie z klejem.
Drack
Posty: 4