*[Relacja/Pojazd] Sd.Kfz.250/3 "GREIF" GPM

Zakończone relacje i galerie gotowych modeli.

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Awatar użytkownika
Enzo
Posty: 422
Rejestracja: sob lut 26 2005, 20:48
Lokalizacja: Krosno

*[Relacja/Pojazd] Sd.Kfz.250/3 "GREIF" GPM

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Enzo »

Witam wszystkich i zapraszam do śledzenia mojej relacji. W prawdzie już jedna relacja jest ale co mi tam fotek nigdy dość
Od razu mówie że jestem prawie początkującym (mam już na swoim koncie JS-2 z MODELIKA), dlatego też nie jestem pewien efektu końcowego ale coż do odważnych śwat należy :twisted:
Mam dwa pytania do osób, które kleiły ten model:
1. Jakie farbki najlepiej nadają się do retuszu (myśle, że Affrica Yellow z Patry sie w miare nada), ale nie mam pomysłu na te brązowawe plamy nie mam pomysłu. Czekam na wzornik Pacrty od Oldmana i mam nadzieje że on mi pomoże w doborze odpowiedniej farbki
2. Przeglądając arkusze wycinanki natnąłem się na niejasność przy 2 bocznych wręgach. Otóż pisze tam "zwrócić uwagę na ścięcie krawędzi" i ja nie wiem jak mają być ścięte te krawędzie (pod kątem czy na prosto, czy jeszcze w jakiś inny sposób), żaden rysunek montażowy tego nie wyjaśnia.
Wrazie czego wstawie skan tej części.
Niedługo ruszam z budową.
Awatar użytkownika
OldMan
Posty: 573
Rejestracja: wt lip 06 2004, 16:27
Lokalizacja: Zadupie PRL-u

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: OldMan »

Skoro ruszasz z budową i potrzebny Ci jest wzornik, mogę Ci przesłać mój egzemplarz.
Tym bardziej, że masz niedługo urodziny.
Musiałbym tylko zrobić naklejki na farbki. (Naklejki to ostatni proces w produkcji wzornika).

Pozdrawiam, OldMan
Pozdrawiam, Krzysztof "OldMan" Motyczyński
Awatar użytkownika
Enzo
Posty: 422
Rejestracja: sob lut 26 2005, 20:48
Lokalizacja: Krosno

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Enzo »