Fiacik wygląda bardzo fajnie-ale musisz popracować nad robieniem łagodnych zagięć, żeby były płynne-maska,bok dach itp.-najlepiej zaginac to na krawedzi stołu czy nożyczek.Przydałaby się też inna kierownica i przejrzyste światła i kierunki.
Będę się tylko czepiał,czemu po detalach widać,że to FSO 125p a ma na błotniku znaczek "Licencja Fiat" No chyba,że pokundlony miał być
paperman pisze:
Będę się tylko czepiał,czemu po detalach widać,że to FSO 125p a ma na błotniku znaczek "Licencja Fiat" No chyba,że pokundlony miał być
Historii polskiej motoryzacji poczytać to wątpliwości znikną
No o tym to ja akurat troche wiem Ten Fiat ma znaczek FSO,czarne wywietrzniki,czarne ramki kierunków i pozcyji przednich,kierunki boczne na błotnikach i brak chromowanych dekli,czyli FSO 125p(po 1983r.) a na błotniku prawym widać jakiś znaczek w miejscu gdzie oryginalny Polski Fiat 125p(przed 1983r.) ma znaczek "Licencja Fiat"