[Relacja] B-25 J Mitchell

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kamilm
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 10 2010, 22:24
Lokalizacja: Katowice

[Relacja] B-25 J Mitchell

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamilm »

Witam modelarskie grono :D

Od jakiegoś czasu składam B-25 J z Airfix-a. Czas by się pochwalić co udało mi się zrobić do tej pory. Jako, że jestem amatorem najniższego stopnia liczę na waszą pomoc, a jeśli będzie trzeba (a na pewno będzie ;-) ) o krytykę.
Tyle udało mi się zrobić do tej pory:
Obrazek
Silniki jeszcze będą ostatecznie malowane. Na razie przymierzam je na sucho:
Obrazek
Koła i wieżyczka strzelnicza:
Obrazek
Oszklenie. Tutaj osłony bocznych działek wyglądają jak pomalowane na żółto ale w realu to srebrny:
Obrazek
Tu pytanie jak pomalować szybki. Do tej pory oklejałem je taśmą do malowania ścian, ale efekt nie był dobry :oops: . Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Kamil

Ukończone: B-25 Mitchell
Awatar użytkownika
Kamilm
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 10 2010, 22:24
Lokalizacja: Katowice

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamilm »

Witam!

Dzisiaj kolejna seria zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mam już materiały na dioramkę:
Obrazek

Luk bombowy planuję zostawić zamknięty, ale jeżeli ktoś ma zdjęcia bądź plany luku bombowego i chciałby pokazać to z chęcią spróbuję coś wykombinować:).
Pozdrawiam Kamil

Ukończone: B-25 Mitchell
Awatar użytkownika
Lilhardal
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 09 2011, 11:11
Lokalizacja: Kęty

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Lilhardal »

Hej. Wpisz sobie w google "b-25 bomb bay" i daj na grafikę....ot
Awatar użytkownika
Tempest
Posty: 3227
Rejestracja: sob maja 10 2003, 0:15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
x 100

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tempest »