OD CZEGO ZACZĄĆ :?:

technika, historia, dokumentacja, linki itp

Moderator: kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
NSX
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 28 2011, 14:38
Lokalizacja: wawa

OD CZEGO ZACZĄĆ :?:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: NSX »

witam wszystkich serdecznie :)

chciałbym się Was poradzić w pewnej kwestii.

mianowicie od dawna kleję to i owo w plastiku z różnym efektem i chciałbym spróbować czegoś w kartonie. bardzo interesuje mnie zrobienie jakiegoś okrętu z kartonu, ale absolutnie nie mam żadnego doświadczenia w modelarstwie kartonowym... dostałem kiedyś na przykład 4-5-6 numer Małego Modelarza z 2005 roku, z pancernikiem Bismarck w skali 1:200. boję się za niego brać, aby nie wyszła jedna wielka pognieciona kupa przypominająca jakiś okręt.

i teraz chciałbym się Was poradzić jaki prosty i tani model kartonowy (najlepiej okręt) byłby godny polecenia, abym mógł nabrać jako takiej wprawy, i w przyszłości konstruować już bardziej skomplikowane modele kartonowe, np. w/w model Bismarck'a.

proszę o poradę :)

pozdrawiam
Maxu
Awatar użytkownika
ruto88
Posty: 247
Rejestracja: pn lut 01 2010, 11:48
Lokalizacja: Lubawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ruto88 »

Bismarc z MMa jest w 1:300 więc całkiem się nie zabieraj jeśli chcesz coś łatwego poszukaj w sieci darmowych do pobrania na pewno coś znajdziesz dla siebie.

PZDR
Awatar użytkownika
NSX
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 28 2011, 14:38
Lokalizacja: wawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: NSX »

dzięki za odpowiedź :)

pzdr

p.s. oczywiście jest to skala 1:300 :)
cyrylus

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: cyrylus »

Jak szukasz prostej krypy to może monitor rzeczny "kraków" . Wydaje mi się że nie jest skomplikowany.
Awatar użytkownika
NSX
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 28 2011, 14:38
Lokalizacja: wawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: NSX »