Powstaje bryła kadłuba.
Najpierw powycinałem płyty:
Boczne są rozcięte na pierwszym zdjęciu, bo tylna część była cieńsza od przedniej.
Generalnie grubość płyt odpowiada grubości pancerza w skali.
Od wewnętrznej strony nakleiłem paski dystansowe, aby łatwiej było połączyć płyty ze sobą, żeby gdzieś się nie pozapadały. Pod górną płytą dodałem pierścień, który powinien zapobiec wichrowaniu tego delikatnego elementu z wielką dziurą w środku.
Jeszcze w stanie luźnych płyt powklejałem:
- na przodzie kadłuba – zgrubienia które będą częścią odlewanych, narożnych osłon przekładni,,
- na tyle – mocowanie koła napinającego, element był pionowy w przeciwieństwie do pochylonych ścian bocznych,
- połączenie dwóch części bocznych ścian.
Dodałem też już część spawów z wikolu.
Ostatnie zdjęcia to sklejona wanna, powklejane wzmocnienia, które usztywnią kadłub i zapobiegną wichrowaniu przy dalszej obróbce. Na razie od góry przykleiłem tylko środkowy element, aby spiąć bryłę w całość. Pozostałe elementy będą sukcesywnie doklejane po dodaniu elementów wyposażenia, np. łatwiej będzie na luźnej płycie przykleić i obrobić osłonę km-u.