Mój pierwszy model- Avia S-199

Hyde Park czyli "magiel" ale w granicach rozsądku

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaxon1987
Posty: 54
Rejestracja: śr paź 08 2008, 15:22
Lokalizacja: Sztum

Mój pierwszy model- Avia S-199

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jaxon1987 »

Witam!!
Jestem początkującym modelarzem i chciałbym pochwalić się moim pierwszym modelem, który właśnie ukończyłem ( w 98%). Troszkę mi jeszcze brakuje umiejętności i przede wszystkim narzędzi. Model w calości kleiłem butaprenem. Do wycinania używałem nożyczek fryzjerskich :lol: i "noża" do tapet, który z ostrością miał mało wspólnego :D
Nie stosowałem retuszu gdyż nie miałem ani farbek ani kredek akwarelowych (w sumie nie wiem czym lepiej to robić). Oto kilka fotek, proszę o opinie heh.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Aaa i jeszcze jedno... Na zdjęciach nie ma jeszcze masztu antenowego i anteny oraz takiej części która łączy usterzenie poziome z pionowym...
Awatar użytkownika
jaxon1987
Posty: 54
Rejestracja: śr paź 08 2008, 15:22
Lokalizacja: Sztum

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jaxon1987 »

Aaa jako że jestem tu nowy to powinienem się przedstawić... Gdzie moja kultura?! Wiec tak, na imię mam Przemek, pochodzę ze Sztumu a aktualnie studiuję w Gdańsku :)
Avia S-199, USS Los Angeles
Awatar użytkownika
Konieczko
Posty: 44
Rejestracja: wt kwie 22 2008, 18:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Konieczko »

jak na pierwszy model to całkiem nieźle
Reynevan
Posty: 118
Rejestracja: pn lut 18 2008, 21:46
Lokalizacja: Wilno - Litwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Reynevan »